Guilde Phænomen Index du Forum

Guilde Phænomen Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Tentative de Hack

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Guilde Phænomen Index du Forum -> Vie de la guilde -> Annonce
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Mana
Administrateur

MessagePosté le: Jeu 23 Déc - 12:11 (2010)    Sujet du message: Tentative de Hack Répondre en citant

Il semblerait que des personnes réalisent des tentatives de Hack en utilisant des addresse rassemblant a celle de Blizzard.

De : Blizzard Entertainment (noreply@blizzard.com)
Hello

Blizzard Entertainment recently received a request to change the e-mail address used to log in to the Battle.net account with the username munchxb@hotmail.fr. The e-mail address k***@hotmail.com has been specified as the new username for this Battle.net account. An email has been sent to this new address containing a verification link to complete the change. 

Once the new address has been verified, the e-mail address munchxb@hotmail.fr can no longer be used to log in to this Battle.net account or any World of Warcraft accounts merged with this Battle.net account. 

If you did not initiate this request, please click here to contact the Blizzard Billing & Account Services team immediately. 

Sincerely,
The Battle.net Account Team
Online Privacy Policy

De ce que j'ai compris cet E-mail serait en fait  un faux.
En effet un vrai E-mail de Blizzard ressemblerait a ca.

De : Blizzard Entertainment (noreply@battle.net)
Hello Xavier,

This is an automated notification regarding the recent change(s) made to your Battle.net account: munchxb@hotmail.fr.

Your password has recently been modified through the Account Management website.

*** If you made this password change, please disregard this notification.

However, if you did NOT make any changes to your password, we recommend you contact Blizzard Billing & Account Services for assistance keeping your account as secure as possible.

For more information, click here for answers to Frequently Asked Questions or to contact the Blizzard Billing & Account Services team. 

Account security is solely the responsibility of the accountholder. Please be advised that in the event of a compromised account, Blizzard representatives typically must lock the account. In these cases the Account Administration team will require faxed receipt of ID materials before releasing the account for play. 

Sincerely,
The Battle.net Account Team
Online Privacy Policy
Prenez note du fait que la police de Caractére n'est pas la même. MAIS surtout du fait que l'addresse est différente. En effet Blizzard est une addresse en Battle.net et non pas en Blizzard.com
Ces E-mail sont authentique de A a Z sauf souvent un seul lien qui méne a un site louche ( tous les autres sont bon ) et surtout ils reprennent exactement le format que Blizzard utilise. Ne vous faites pas avoir. ( bien faillit me faire enculer mon compte perso sur le 1er que je vous ai linké la )

Publicité

MessagePosté le: Jeu 23 Déc - 12:11 (2010)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Shaïhtib
membre de la guilde

MessagePosté le: Jeu 23 Déc - 13:22 (2010)    Sujet du message: Tentative de Hack Répondre en citant

Moi j'en recoit plein des mail comme ca, je lis mm pas, de base ca n'a qu'a etre en francais, meme si c'est vraiment officiel ... du moment que tout fonctionne ca dois pas etre important ;p

inoui
membre de la guilde

MessagePosté le: Jeu 23 Déc - 18:32 (2010)    Sujet du message: Tentative de Hack Répondre en citant

Moi j'envoie pleins de mail comme ca à shaitib mais il les ouvre jamais  Evil or Very Mad  mais ..... il me semble que j'ai ces log ..... Bannir

Mirry
Administrateur

MessagePosté le: Ven 24 Déc - 07:32 (2010)    Sujet du message: Tentative de Hack Répondre en citant

je vois que les hackers ont du flair, ils ont tout de suite repéré les riches de la guilde.  Shocked

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 14:37 (2016)    Sujet du message: Tentative de Hack

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Guilde Phænomen Index du Forum -> Vie de la guilde -> Annonce Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Portail | Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange